marți, 16 aprilie 2013

AVENTURA SUEDEZA A UNUI WESTIE partea I

    Stand intins in patul meu,gandindu-ma la cateii nostri westie,la showurile canine la care am participat si visand cu ochii mintii ,gandul meu a zburat catre indepartata si minunata Suedie.
De ce?
     Mmmmm...acolo...stiam ca se afla un minunat exemplar mascul de westie,pe care tare mi l-asi fi dorit pentru una dintre printesele noastre westie.Si ca sa ma credeti pe cuvant este vorba de BEST DOG Suedia 2012,..... dar oftez si totul ramane la stadiul de vis .... pana intr-o zi .....
     Cand:
     Visul meu suedez a devenit realitate!
       Bazett's Gordon masculul westie terrier Best dog 2012 in Suedia, v-a monta femela noastra  Bonita Victis.


Westie-Bazett's Gordon-BEST DOG SWEDEN 2012

Am sa va povestesc exact cum s-au '' legat'' lucrurile:
 -intr-o zi am fost contactat de o cunostinta mai veche din Suedia care mi-a propus o colaborare pe teme chinologice (nu intru in amanunte) si iata-ma in jurul datei de 6 februarie acolo impreuna cu micuta noastra copila westie Luna (Bonita Victis).Intamplarea a vrut ca exact in momentul in care eu a trebuit sa plec in Suedia, domnisoara noastra westie sa intre in perioada de calduri.
     Incepem in forta povestea in stilul ''Voivodina Westie''.
-analize in Bucuresti
-rezervari de bilete de avion
-cusca speciala
-cazare in Suedia
      O intreaga nebunie,dar intr-un final suntem ,, in bussinnes'' .Cred ca cel mai important aspect in aceasta aventura a fost faptul ca eu am avut sansa sa locuiesc in Suedia foarte aproape de canisa Rieskants cea care il are in proprietate pe Bazett's Gordon .... Aaaa si inca ceva,monta care am solicitat-o ne-a fost ACCEPTATA,ceea ce spune multe despre noi ca si crescatori cat si despre cateii nostri westie. .....

 Dimineata plecam din Otopeni (eu si mica mea  westie) ,eu la clasa a doua ,ea jos in compartimentul special pentru transportat caini.
-escala in Amsterdam dupa care urmeaza Land Veter Goteborg si bineinteles receptia micutei westie.Totul a decurs perfect,imbratisari (cu Luna),emotii,pupaturi


                                                                 WESTIE LOVE!!!
                                                                                                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu